پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نظام تعلیم و تربیت بنیاد توسعه و پیشرفت کشور است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بنیاد توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی را در گرو نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: فراهم آوردن زیرساخت های مورد نیاز آموزش و پرورش، تکلیف تمام اركان حکمرانی اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو محمد رضا عبدالرحیمی روز یکشنبه در جمع فرهنگيان ماکو که به مناسبت روز معلم و تقدیر از زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گرد هم آمده بودند، با بیان اینکه دستيابي به حکمرانی مطلوب اسلامی مستلزم برخورداري از شهروندان خوب است افزود: شکل گیری بنیادهای حرکتی و تربیت این شهروندان برعهده آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: اگر نظام آموزش وپرورش توسعه یافته باشد خروجی آن نیروی انسانی مطلوب و به تبع آن تقديم و ترجيح فضيلت ها وشايستگي ها بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به حدیثي از امام حسین (ع) که مي فرمايند نیازمندی‌هاى مردم به شما از نعمت‌هاى الهى مي باشند اضافه کرد: بجا آوردن شكر این نعمت انجام صحیح وظايف مسئولیت،‌ امانتداري و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر، حرکت عالمانه، مدبرانه و پاکدستانه در این مسیر می باشدکه از الزامات دینی و توسعه یافتگی كارگزاران مي باشد.

عبدالرحیمی با اشاره به اینکه هر کاری که انجام شده است وظیفه ما بوده و هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش بسیاری باید بکنیم گفت: دلیل حضورم در این جلسه صرف توجه و تعظیم و تکریم مباحث آموزش و پرورش است و هیچ منتی در قبال انجام وظایفمان نداریم.

وی با بیان اینکه مسئولیت و مديريت به مثابه امانت است گفت: تا زمانیکه توفيق خدمتگزاري در منطقه داشته باشم در خدمت جامعه فرهنگیان و معلمان خواهم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو  از مشارکت این سازمان در احداث ۵ مدرسه ، بهسازي و ارتقای سطح بهداشتی ١٢٦ مدرسه تا به حال خبر داد و گفت: سه مدرسه نيز در هفته معلم در سال گذشته از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان های منطقه کلنگ زنی شده و انشاالله در پايان خرداد ماه آماده بهره برداری می شود.

وی در پایان تصریح کرد: هديه هفته معلم امسال سازمان منطقه آزاد ماكو نيز آغاز فرايند حذف مدارس کانکسی در ٢٥ روستاي منطقه مي باشد كه به محض اتمام مراحل انتخاب پیمانکار، مراسم کلنگ زنی آنها برگزار خواهد شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین