پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اصلاح ساختار سازمانی و مالی، رویکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سال جاری

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی؛ از اصلاح و ارتقای ساختار سازمانی و مالی به عنوان برنامه های کوتاه مدت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مناطق آزاد سطح کشور در سال جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه ازاد ماکو، حمیدرضا مومنی روز چهارشنبه در جمع معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه سازمان های مناطق آزاد باید در کمترین زمان بیشترین خدمات را به فعالین اقتصادی و مراجعین ارائه دهند افزود:  سه حوزه «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «روابط عمومی و امور بین الملل» و «تامین مالی» جزو حوزه های مهم سازمان هستند که بایستی مستقیما زیر نظر مدیران عامل سازمان فعالیت کنند .

مشاور رئیس جمهور از عدم انعکاس و اطلاع رسانی کافی عملکردهای دولت انتقاد کرد و افزود: در برخی مناطق اقدامات صورت گرفته است که در دولت تدبیر و امید به میزان چندین برابر دوره های گذشته بوده است اما مردم و مخاطبین سازمان های مناطق از این رویدادهای افتخارآفرین مطلع نیستند.

وی اضافه کرد: مناطق به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا با برنامه ریزی دقیق و اختصاص بودجه مناسب خروجی رسانه‌ای شایسته ای را ارائه دهند.

مومنی با تاکید بر اینکه  مناطق در حوزه شفاف سازی باید تمام تلاش خود را بکار ببندند ادامه داد: باید فرایندهای سازمانی به گونه ای باشد که ارباب رجوع با کمترین مشکل و در کوتاه ترین زمان انتظارات قانونی خود را مرتفع کند.

وی ارائه برنامه مشخص و طراح جامع برای واگذاری زمین در مناطق آزاد را ضروری دانست و تصریح کرد: مناطق جدید قبل از بهره برداری و شروع فعالیت بایستی در یک دوره راه اندازی به بلوغ برسند و پس از آن خدمات خود را آغاز کنند. بنا نداریم مشکلات مناطق آزاد موجود در مناطق جدید هم تسری پیدا کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، خاطر نشان ساخت: ما باید پیچیدگی های کار مناطق را در تمامی فعالیت ها از بودجه ریزی تا فرایندهای اجرا به حداقل برسانیم. مناطق باید با برنامه ریزی دقیق و زمان‌بندی صحیح به اهداف خود برسند .

وی عزت و احترام به ارباب رجوع را واجب شرعی و قانونی دانست و گفت: تمام پرسنل مناطق، تکریم مردم و شفاف سازی امور را سرلوحه کار خود قراردهند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین