پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

حضور آگاهانه در انتخابات، صیانت از جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه نظام جمهوی اسلامی نعمت الهی است، گفت:‌ حضور حداکثری در عرصه انتخابات و انتخاب اصلح و آگاهانه، موجب پاسداری و صیانت از این نظام است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در همایش حضور حداکثری و انتخاب اصلح که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان ماکو، با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و ائمه جمعه و مسئولان شهرستان های آذربایجان غربی در سالروز آزادسازی خرمشهر بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: خداوند متعال همه ما انسان ها را مسئول آفریده است و در قبال اعمال و رفتار خود در قیامت مورد بازخواست و سئوال قرار خواهیم گرفت.

وی جمهوری اسلامی را عصاره مبارزات و رسالت اوصیا و انبیای الهی عنوان کرد و ادامه داد: برای استقرار جمهوری اسلامی شهدای بسیار را تقدیم نموده ایم و این نظام نعمتی است که از شهدا و ایثارگران به یادگار مانده است.

حجت الاسلام قریشی پاسداری از این نظام را وظیقه همگان برشمرد و اظهار داشت: امروز حضور حداکثری در عرصه انتخابات صیانت از میراث امام، شهدا و ایثارگران است و رفاه و آسایش و امنیت امروز حاصل خون شهدای گرانقدری است که باید قدر دانست.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مساله ریاست جمهوری تزریق خون به پیکره نظام جمهوری اسلامی است لذا انتخاب فرد اصلح و سالم برای رفع مشکلات کشور ضروری است.

وی اظهار داشت:  انتخابات در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی همه مردم تاثیر مستقیم دارد لذا باید در انتخاب فرد اصلح دقت کافی شود.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه ۹۰ درصد مدیریت و اداره جامعه در دست قوه مجریه است ابراز امیدواری کرد:  امید است سالمترین شخص را برای رفع  مشکلات کشور انتخاب کنیم تا باتبعیت از رهبری و تدابیر لازم در این برهه خاص که همه دشمنان در راستای نابودی نظام می کوشند، تلاش نماید.

امام جمعه ارومیه در پایان از ائمه جمعه و علمای شیعه وسنی استان خواست تا مردم را در وهله اول تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات و در وهله دوم به انتخابات اصلح دعوت نمایند.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین