پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اقدامات سازمان منطقه آزاد ماکو در محرومیت زدایی ستودنی است

امام جمعه ماکو با اشاره به فعالیت های توسعه محور سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این سازمان در زمینه محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و محروم پیشرو است.

حجت الاسلام المسلمین سید محمد هاشمی در آئین افتتاح پروژه آبرسانی به ۲۱ روستای بخش چایباسار جنوبی شهرستان ماکو که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ، فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، مدیرکل آب و فاضلاب استان و جمعی از مسئولین برگزار شد افزود: در فرهنگ اسلامی حاکمیت موظف به تامین آب شرب به شهروندان به عنوان نعمت الهی است و بحمدالله مسئولین این منطقه توفیق این خدمت را پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی و مشارکت در اجرای پروژه اگر در راستای خدمت به مردم باشد اثرات فراوان دنیوی و اخروی بیشتری دارد اضافه کرد: با مشارکت و هم افزایی سه سازمان امروز بزرگترین مشکل این روستاها حل شده است.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان ساخت : کسانیکه کارخیر کرده و به مردم خدمت رسانی میکنند در پیشگاه الهی ماجورند.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه حاکمیت وظایقی در قبال شهروندانش دارد افزود: ازجمله این وظایف تامین آب شرب سالم بخصوص برای مناطق محروم می باشد ولی در قبال آن مردم نیز وظایفی در قبال حاکمان دارند که آن حفظ نظام به عنوان اوجب واجبات است.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم در صدد ضربه زدن به نظام است و تبلیغات گسترده برای عدم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو و بی شک مردم با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل خواهند نمود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین