پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تامین 90 درصد از نیاز بازار کشور در یک واحد تولیدی در ماکو

با رویکرد حمایتی سازمان منطقه آزاد ماکو از واحد های تولیدی و فعال، در یک واحدی تولیدی مستقر در شهرک صنعتی منطقه آزادماکو 5 نوع محصول پرکاربرد صنایع ساختمانی تولید و به بازار عرضه می شود .

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از صدا و سیما، حسن خانی مدیر داخلی این واحد تولیدی با بیان اینکه این واحد در سال 1384 یا 800 میلیون تومان سرمایه اولیه شروع بکار کرد گفت : در حال حاضر و با بهره مندی از مزایای قانونی و مشوق های منطقه آزاد،‌در این واحد نوار لبه پی وی سی ، کاغذ شبکه لانه زنبوری ، پروفیل درب و پنجره ، گسگت درز بندی پروفیلها و چسب نوار تولید و به بازار عرضه می شود .

وی تنوع رنگ در تولید پروفایل برای اولین بار در کشور بصورت اختصاصی و قیمت پایین محصولات و همچنین مشتری مداری را عامل موفقیت این واحد اعلام کرد و افزود : در حال حاضر 90 درصد بازار کشور در اختیار این واحد تولیدی است .

مدیر داخلی این واحد با اشاره به این که تولیدات این واحد به همت کارشناسان و کارگران آن بومی سازی شده و در خود واحد تولید می شود گفت : این عوامل باعث شده است تا در برابر رقبای خارجی خود حرفی برای گفتن داشته باشیم .

حسن خانی با اشاره به این که با همت و تلاش نیروهای بومی این واحد در گوشه ای از کشور پهناور ایران اسلامی واژه خواستن توانستن است را معنی کرده است گفت : در این واحد 200 نفربصورت مستقیم مشغول بکار هستند .

جبین شناس مدیر فروش این واحد هم به مشکلات صادرات از این واحد در شهرک صنعتی ماکو اشاره کرده و با درخواست از مسئولان برای کمک و مساعدت به رفع این مشکلات گفت : در این مجموعه قابلیت ایجاد سالانه قریب به نه هزار تن محصول صادراتی به دلیل سیستم متمایزی که باعث ایجاد محصول متمایز در زمینه پروفیل یوپی وی سی فراهم شده متاسفانه به دلیل عدم وجود سیستمهای حمایتی از تولید به شکل منطقی امروز تقریبا از موهبت صادرات به صورت کامل محروم است .

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین