پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰

حضور عزتمندانه و مشارکت ارزشمند مردم عزیز میهن اسلامی، به ویژه هم منطقه ای های شریفم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، زیباترین فصل همبستگی و حماسه میهن دوستی را یک بار دیگر به تصویر کشید.

بی شک این حضور، عزم و اراده مردم برای ارتقای سرمایه اجتماعی کشور و تقویت قدرت نرم ملی، در سال های آغازین گام دوم انقلاب، شایسته قدردانی و سپاس می باشد.

این مشارکت حماسی و افتخار آفرین را – که یک بار دیگر دلبستگی و علاقه عمیق ایشان برای اعتلا، آبادانی و عزت ایرانمان را نشان داد – به همه مردم عزیز بویژه رهبری معظم انقلاب تبریک و تهنیت می گویم.

بی تردید این سطح از مشارکت در این شرایط حساس کشور – که بدخواهان و جاهلان تحریم کننده انتخابات به دنبال ناامیدی مردم و بی تفاوتی ایشان در برابر سرنوشت آینده ملک و ملت بودند – نشان گر بیداری، آگاهی، دل امیدوار و عزم راسخ ملت بزرگمان برای حرکت در مسیر آرمانهای اصیل استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، صیانت از خون صدها هزار شهید مدافع وطن و استفاده از حق مشارکت در تعیین سرنوشت، پیشرفت و توسعه کشور می باشد که بالاترین سرمایه برای حکمرانی مطلوب اسلامی محسوب می شود و شکرانه عملی آن نیز خدمت رسانی شایسته به ایشان می باشد.

در این فرایند به عنوان یکی از خادمان مردم لازم می دانم مراتب تبریک خود را به مناسبت انتخاب و اعتماد شایسته به حضرت آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشورمان و نیز منتخبین شوراهای شهرها و روستاهای منطقه ابراز نموده، توفیق همگان را در خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تلاش مستمر برای بهبود مستمر امور کشور و شهرها و روستاهای منطقه، از درگاه الهی مسالت می کنم.

محمدرضا عبدالرحیمی

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین