پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت روز ملی اصناف

یکم تیرماه، روز ملی اصناف را به جامعه بزرگ و تلاشگر اصناف منطقه آزاد ماکو تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بی تردید اصناف متعهد و سخت کوش منطقه آزاد ماکو علیرغم محدودیت های ناشی از شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات اقتصادی، باهمت و پشتکار بی‌بدیلشان، درکنار مردم بوده و هستند و در تامین کالاهای ضروری مورد نیاز در بخش های پزشکی، بهداشتی و غذایی نه تنها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و در کمک های مومنانه برای مساعدت به هموطنان نیز در لبیک به ندای رهبری معظم نیز خوش درخشیده اند.

سازمان منطقه آزاد ماکو، در راستای اهداف کمک به تقویت اقتصاد ملی و عمران و آبادانی منطقه ای و در اجرای بند یازده سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی حمایت از فعالان اقتصادی و اصناف خدوم منطقه را در دستور کار خود داشته و در این مسیر در کنار ایشان خواهد بود.

معتقدم اجرای کامل قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و مقررات اختصاصی این قانون برای بهره مندی همه اصناف و فعالان اقتصادی در بخش های مختلف، حق قانونی همگان بوده و ایجاد بسترهای نرم افزاری و قانونی لازم برای عملیاتی شدن این مهم تکلیف سازمان و دیگر سازمانها و نهادهای دولتی در منطقه می باشد.

انشاالله با بهبود شرایط اقتصاد کلان و البته تکمیل پروژه محصور سازی منطقه که از ابتدای سالجاری شروع شده است، شاهد بهره مندی و رونق فعالیت های همه اصناف و فعالان اقتصادی در سطح کل منطقه باشیم.

لازم می دانم یکبار دیگر از زحمات کلیه واحدهای صنفی و صنوف محترم، هیات مدیره های محترم اتحادیه ها و هیات رئیسه های محترم اتاق های اصناف شهرستان های ماکو،‌شوط و پلدشت، تقدیر و تشکر نمایم، سلامتی و توفیق همگان را در خدمت رسانی مطلوب به مردم و اعتلای میهن اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین