پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

توسعه ماکو منوط به حفظ قوانین میراث‌فرهنگی است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با حفظ قوانین میراث‌فرهنگی اجازه توسعه شهر ماکو داده می‌شود و باید بین بافت تاریخی و بافت فرسوده تفاوت قائل شد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو به نقل از مهر، ضرغامی بعد از ظهر جمعه در جلسه شورای اداری ماکو با بیان اینکه بسیاری از امورات در خود شهرستان‌ها قابل حل و فصل است افزود: با همدلی و همبستگی مشکلات را می‌توان حل کرد.

وی با اشاره به اهمیت منطقه آزاد و ظرفیت‌های این منطقه گفت: هنوز مردم منطقه به درستی از ظرفیت این منطقه استفاده نکرده اند.

ضرغامی با بیان اینکه نظام اداری در کشور ناکارآمد بوده و باعث بسیاری از مشکلات بوده و این مشکل از قبل از انقلاب بوده و همچنان ادامه دارد گفت: برای جلو بردن کارها باید اقدام کرد و از این نظام اداری ناکارآمد عبور کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در ماکو و و زیر میراث فرهنگی با بیان اینکه می‌توان با قانون تفویض اختیارات بسیاری از مشکلات را حل و فصل کرد و گفت: این قانون در تمام کشور و خصوصاً در شهرستان‌های دور افتاده و مراکز استان‌ها اجرا شود.

ضرغامی حل مشکلات را وظیفه دولت مردان اعلام کرد و گفت: حل مشکل مردم و جامعه بسیار ارزش دارد.

ضرغامی در بدو ورود به شهرستان ماکو با حضور در مزار شهدای گمنام ماکو به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کرد.

وی سپس در منزل شهید واحد یوسف زاده حضور یافته وبا اهدا لوح سپاس و هدیه به پدر و مادر و خانواده این شهید بزرگوار از مقام و منزل شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های این شهدا تجلیل کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین