پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

شرکت بتادنت منطقه آزاد ماکو موفق به اخذ گواهی تاییدیه شرکت دانش بنیان شد

شرکت بتادنت منطقه آزاد ماکو با تأیید مرکز شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری موفق به اخذ گواهی تاییده شرکت دانش بنیان شد.

این شرکت دانش بنیان یکی از شرکت های تولیدی فعال در حوزه تولید دندان های مصنوعی و ترکیبات اصلی محصولات حوزه تجهیزات پزشکی می باشد.

شرکت بتادنت ماکو از سال1380برای تولید دندان مصنوعی و مواد دندانپزشکی راه‌اندازی گردیده است. موسس این مجموعه علی صفرزاده می باشد که وی جزء اولین بنیانگذاران تولید دندان مصنوعی و مواد دندانی در ایران است .
مهم‌ترین هدف‌ او از راه‌اندازی این مجموعه توسعه محصول، صادرات و تامین صددرصدی نیاز داخل کشور بوده است .
محصولاتی که شرکت در حال حاضر تولید و به بازار عرضه می‌کند شامل انواع دندان مصنوعی از جنس پلیمر متیل متاکریلات، دندان مصنوعی از جنس کامپوزیت و همچنین تولید پلیمرهای متیل متاکریلات برای اولین بار در ایران است که کاربرد آن در مصارف دندانپزشکی، پزشکی و همچنین بهداشتی می‌باشد. شایان ذکر است دانش فنی تولید پودرهای متاکریلات با همکاری اساتید برتر حوزه پلیمر ایران به دست آمده است.

محصولات تولیدی این شرکت دانش بنیان به کشورهای اروپایی و همچنین کشورهای همسایه از جمله ترکیه، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان صادر می‌شود.  در سال1393 و 1395 از طرف موسسه استاندارد ملی ایران به عنوان تولید کننده برتر ایران انتخاب شویم و در سال1394 به عنوان واحد صادر کننده نمونه منطقه آزاد تجاری ماکو انتخاب شد.

شایان ذکر است: سایر شرکت های تولیدی مبتنی بر فناوری های پیشرفته مستقر در منطقه آزاد ماکو جهت تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان می توانند از طریق کارگزار استانی ارزیابی شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری و با همکاری مرکز نوآوری سازمان اقدام لازم را در این خصوص به عمل آورند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین