پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

در سه سال گذشته، ۷۵ درصد درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو صرف پروژه های عمرانی شده است

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در سه سال گذشته ۷۵ درصد درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو برای پروژه های عمرانی و ۲۵ درصد آن صرف هزینه های جاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌ محمدرضا عبدالرحیمی در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان منطقه آزاد ماکو که با حضور مشاور رئیس جهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه برگزار شد، گفت: در سه سال گذشته بالغ ۵۵۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو صرف پروژه های عمرانی و زیرساختی منطقه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان سازمان منطقه آزاد ماکو درآمد داشته که در ۶ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد تومان صرف پروژه های عمرانی منطقه شده است.

عبدالرحیمی با ارائه گزارش اقدامات سه ساله خود در منطقه آزاد ماکو اظهار داشت:‌ علیرغم اینکه طی این سال ها شرایط اقتصاد کلان کشور دچار چالش های جدی بوده بویژه در اواخر سال ۹۸ دوران کرونا در سطح کشور حاکم شد خادمان ملت در سازمان منطقه آزاد ماکو هرآنچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و اقدامات خوبی در سطج منطقه انجام شد.

وی اولویت مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو در سه سال گذشته را اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی عنوان کرد و ادامه داد:‌ عدم تکمیل پروژه های عمرانی  از جمله پاشنه آشیل های کشور بوده که باعث ایجاد هزینه های بیشتر می شود لذا یکی از استراتژی های ما، اتمام پروژه های زیرساختی و مهم منطقه بود که خوشبختانه با موفقیت انجام شدند.

عبدالرحیمی بیان داشت: منطقه آزاد ماکو به واسطه وسعت بسیار زیاد آن به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور، مشکلات و مسائلی بسیاری دارد و مطالبات مردم برای رفع مشکلات آنان تکلیف را برای انجام خدمت مضاعف، افزون کرده است.

امام جمعه شهرستان ماکو نیز در این آئین گفت: مسئولیت به مثابه امانت است و با استغانت از حضرت ولی عصر(عج) باید کار خالصانه انجام داد .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدهاشمی با تقدیر از اقدامات مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: مدیران باید در شرایط فعلی با تمام توان نسبت به حل مشکلات کشور بخصوص مشکل اقدام نمایند

در این أئین حسین گروسی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب و از زحمات محمدرضا عبدالرحیمی تقدیر به عمل آمد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین