پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اختیارات قانونی مناطق آزاد باهدف تسریع در تصمیم گیری به منظور رضایتمندی و رفع مشکلات مردم است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: اختیارات قانونی مناطق آزاد در راستای تسریع در تصمیم گیری به منظور رضایتمندی و رفع مشکلات مردم است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی روز دوشنبه در نشستی با حضور اعضای ستاد آیت اله رئیسی شهرستان ماکو ضمن تبریک هفته وحدت،‌ تحقق توسعه را در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین دانست و افزود:‌ منطقه آزاد ماکو به عنوان جوان ترین منطقه آزاد کشور در سایه ثبات قوانین می تواند به رشد و شکوفایی برسد و هرگونه تغییر در قوانین مناطق آزاد موجب فرار سرمایه گذاران به مناطق آزاد کشورهای همسایه می شود.

وی با تاکید بر لزوم اعمال مشوق ها و معافیت ها و شرایط بهتر برای سرمایه گذاران اضافه کرد: درصورتیکه تمامی مفاد قانون مناطق آزاد اجرا شود بخش عمده ای از مشکلات مناطق آزاد مرتفع می شود.

گروسی با تاکید بر بهره مندی سازمان منطقه آزاد ماکو از نظرات و پیشنهادات نخبگان و ضرورت ارتباط با تمامی بخش های جامعه اظهار داشت: رمز موفقیت یک مجموعه در ارتباط مستمر با مردم و بخش های مختلف جامعه است و باید در قالب اتاق فکر و مجموعه های دغدغه مند،‌ سیاستگذاری نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با انتقاد از تغییر قوانین معافیت مالیاتی مناطق آزاد بیان داشت: معافیت قانونی مالیاتی در مناطق آزاد باید بدون قید و شرط اجرا شود.

وی تلاش تحقق شعار سال و فرموده های رهبر معظم انقلاب را سرلوحه تصمیمات و برنامه های اقتصادی سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و افزود: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی فعلی تبعیت از رهبری و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است که امیدوارم با تلاش مضاعف تمامی مسئولین و همراهی مجموعه های مختلف در این مسیر موفق باشیم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین