پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

شهرستان پلدشت ظرفیت تبدیل به یکی از قطب های سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را دارد

امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: شهرستان پلدشت ظرفیت تبدیل به یکی از قطب های سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی کشور را دارد

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حجت الاسلام والمسلمین طالبی روز سه شنبه در دیدار اعضای شورای تامین شهرستان پلدشت با مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن تقدیر از حسین گروسی بخاطر حضورش در شهرستان پلدشت در نخستین روزهای کاری گفت: حضور ارزشمند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان پلدشت نشان از عزم ایشان برای حل مشکلات این شهرستان می باشد. 

وی با بیان اینکه منطقه آزاد در تحقق سیاست جذب سرمایه گذاری و محرومیت زدایی به واسطه وسعت زیاد آن چندان موفق نبوده است افزود: شهرستان پلدشت با دارا بودن مرز نخجوان برای کشور اهمیت ویژه دارد و ظرفیت های جغرافیایی و بستر مناسب برای فعالیت های سرمایه گذاری درحوزه کشاورزی، می تواند این شهرستان را از محرومیت نجات دهد.

حجت الاسلام طالبی خواستار رفع مشکلات جاده های مواصلاتی و اتمام پروژه های نیمه تمام شد و افزود:‌ مشکل آب شرب بهداشتی شهرستان  بخصوص در روستاها و رفع محرومیت در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد. 

امام جمعه پلدشت تولید محتوای فرهنگی در این نقطه مرزی را بسیار ضروری دانست و افزود: محتوای رسانه ای کشورهای همسایه پلدشت به راحتی در دسترس شهروندان قرار می گیرد لذا ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی متنوع  در این شهرستان مضاعف است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین