پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

وحدت، رمز موفقیت و پیشرفت تمام جوامع بشریت است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین گرامیداشت هفته وحدت در مسجد نبی اکرم (ص)‌ماکو گفت: وحدت، رمز موفقیت و پیشرفت و توسعه در تمام جوامع بشری بخصوص در میان مسلمانان است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو،‌حسین گروسی با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان یکی از توصیه‌های دین مبین اسلام است گفت: بدون شک وحدت و همدلی در موفقیت و پیشرفت جوامع اسلامی نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام مایه وحدت و اتحاد است، افزود: اتجاد یکی از سلاح های تاثیر گذار جوامع اسلامی برای مقابله با مستکبران است که همه باید به این مقوله مهم توجه کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو حضرت محمد(ص) را منادی وحدت و مایه رحمت و روشنگری جامعه بشریت در برابر جاهلیت عنوان کرد و افزود: مسلمانان امروز بیش از هر زمانی دیگری به موضوع وحدت نیازمند هستند و امیداوریم با تلاش جمعی، همبستگی هرچه بیشتر امت اسلامی حفظ شود.

گروسی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام درصدد ایجاد فتنه و اختلاف بین مسلمانان هستند، هفته وحدت زمینه ای برای بازشناسی اصول مشترک است، لذا تسنن و تشیع باید وجوه اشتراکی را تقویت کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه وحدت بین مذاهب در منطقه آزاد ماکو زبانزد عام وخاص است و این نشان از بینش و بصیرت مردم این دیار می باشد.

همچنین آئین شب شعر وحدت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، فرماندار شوط و جمعی از شاعران  منطقه ی آزاد ماکو (شوط ماکو چالدران و پلدشت)و شهر چایپاره در دفتر امام جمعه شهرستان شوط برگزار شد
در این مراسم ضمن قرائت اشعار شاعران شهرستان در خصوص هفته وحدت،  از پنج اثر برتر تجلیل ویژه و از همه شاعران با لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین