پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اعطای گواهینامه استاندار کیفیت خدمات گردشگری به ۲۲ هتل و مرکز اقامتی در منطقه آزاد ماکو

گواهینامه استاندار کیفیت خدمات گردشگری به 22هتل و مراکز اقامتی در منطقه آزاد ماکو اعطاء شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو شامگاه روز پنجشنبه 5 آبان در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن هتل داران و مراکز اقامتی منطقه آزاد ماکوگفت: با کمک و مساعدت هتل داران می توان این منطقه را به یکی از مناطق مهم گردشگری تبدیل کرد.

حسین گروسی ادامه داد: به علت وجود ظرفیت بالای گردشگری در این منطقه می توان گردشگری را به برند منطقه آزاد ماکو تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: در کنار لجستیک و اقتصاد، گردشگری ظرفیت بزرگی برای توسعه منطقه می باشد.

مدیر عامل سازمان مطنقه آزاد ماکو در ادامه با بیان اینکه زیر ساختهای لازم برای توسعه گردشگری ایجاد راه ریلی، توسعه فرودگاه و راههای مواصلاتی است، افزود: آثار تاریخی زیادی در منطقه وجود دارد که بسیاری از آنها قابلیت ثبت در سازمان های جهانی و بین المللی را دارد، که توجه بیشتر نشده است.

گروسی همچنین با تقدیر از هتل داران که در کنار سود آوری برای خود برای بالا بردن ظرفیت گردشگری و زیر ساختهای گردشگری تلاش می کنند، تاکید کرد: شایسته است کار خود را از روی کارشناسی و مطالعه ادامه و توسعه بدهید و تلاش کنید تا موانع برطرف شود.

وی اضافه کرد: انتظار می رود سرمایه گذاران برای ایجاد زیر ساختهای لازم برای پیشرفت منطقه، سازمان را یاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه کمک به توسعه فرودگاه ماکو می تواند عاملی برای رشد و توسعه بخش گردشگری و به دنبال آن رشد منطقه باشد افزود: در صورتیکه گردشگری ترکیبی در منطقه راه اندازی و ایجاد شود عاملی برای توسعه منطقه خواهدشد، که این امر نیاز به کمک هتل داران و مراکز اقامتی دارد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین از تکمیل طرح جامع ماکو خبر داد و گفت: هتل سازی، بومگردی و ایجاد زیر ساختهای به توسعه سرمایه گذاری در منطقه کمک خواهد کرد.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه از ایده و فکرهای اهالی برای رشد منطقه در تمامی زمینه هاحمایت می کنیم، اظهار داشت: منطقه آزاد ماکو به دلیل قرار گرفتن در نقطه اتصال ایران به اروپا بهترین نقطه در کشور ظرفیت های بالا و فرصت خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

مهدی خلف خانی ، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری نیز در این جلسه گردشگری را از ظرفیت های خوب این منطقه عنوان کرد و گفت: منطقه آزاد ماکو با داشتن 16 تالاب و سد و آثار تاریخی بسیار زیاد و موقعیت جغرافیایی می تواند به قطب گردشگری تبدیل شود.

اصغر قربان زاده ، رییس انجمن هتل داران و مراکز اقامتی منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این انجمن در راستای استاندارد سازی هتل ها و مراکز اقامتی بیان کرد و گفت: 22هتل و مراکز اقامتی در این استاندارد سازی مشارکت داشتند و امروز گواهینامه استاندار کیفیت خدمات گردشگری این هتل ها و مراکز با حضور مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد ماکو به آنها اعطاء شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین