پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تسهیل کسب و کار برای مددجویان کمیته امداد، رویکرد سازمان منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از رویکرد سازمان منطقه آزاد ماکو در تسهیل کسب و کار و ایجاد فرصت های شغلی در منطقه بخصوص برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

حسین گروسی روز سه شنبه در دیداربا عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی به اجرای طرح های اشتغالزا در منطقه و حمایت از سرمایه گذاری تاکید کرد و افزود: فقر و محرومیت را با ایجاد اشتغال می توان ریشه کن کرد.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رفع موانع تولید و اشتغال اضافه کرد: با همکاری کمیته امداد و تدوین برنامه های منسجم در جهت تولید ثروت، ایجاد فرصت های شغلی و مهارت آموزی و آموزش به مددجویان کمیته امداد می توانیم به عنوان منطقه آزاد موفق و الگو در ریشه کن کردن فقر و محرومیت باشیم.

گروسی تسهیل در صدور مجوزها و کاهش بروکراسی های اداری مربوط به صدور مجوز سرمایه گذاری و صنایع اشتغالزا را نخستین گام در رفع محرومیت عنوان کرد و بیان داشت: دستگاه های اجرایی بخصوص بانک ها و نهادهای ذی ربط باید مسیر را برای اشتغالزایی هموار کنند و سازمان منطقه آزاد ماکو از هر فرصتی برای سرمایه گذاری در این منطقه حمایت می کند.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)‌آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تقدیر از مساعدت ها و همکاری های سازمان منطقه آزاد ماکو در احداث مسکن محرومین واجرای پروژه های محرومیت زا در منطقه تقدیر کرد.

وی اشتغال باهدف توانمندسازی اعضای تحت پوشش را یکی از ارزشمندترین کارهای کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: افزایش مددجویان به کمیته امداد یکی از مشکلات این نهاد در ادامه روند مستقل سازی و ایجاد اشتغال است که در پی وضعیت تورم موجود و تحریم‌های کمرشکن، کمیته امداد را تهدید می کند
سهندی اشتغال و کارآفرینی را مهمترین رویکرد کمیته امداد یاد کرد و گفت: کل بودجه سال جاری کمیته امداد ماکو ۱۰۱ میلیارد تومان است که ۵۴ میلیارد تومان آن صرفاً در حوزه اشتغال می‌بایست هزینه گردد..

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین