پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تکلیف همه ما روشن است: اجرای کامل قانون

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جلسه شورای اداری منطقه با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی، نماینده مردم ماکو،‌شوط، پلدشت و چالدران و مدیران دستگاه های اجرایی منطقه آزاد ماکو گفت: عدم تمکین به قانون باعث ایجاد مشکلات شده است لذا تکلیف همه ما اجرای قانون است.

حسین گروسی اجرای کامل ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور را راه گشا دانست و گفت: سیاست سازمان منطقه آزاد ماکو توزیع متوازن امکانات و منابع در سه شهرستان ماکو،‌شوط و پلدشت است چرا که سیاست دولت و تلکید رئیس جمهور نیز نگاه متعادل و متوازن می باشد.

وی همدلی در شورای اداری منطقه آزاد ماکو را مثال زدنی عنوان کرد و ادامه داد: وحدتی که در منطقه وجود دارد با ارزش است و منشا تحولات خواهد شد.

امام جمعه شهرستان شوط نیز در این مراسم توجه به فرهنگ منطقه را خواستار شد و افزود:دولت برای کار فرهنگی اعتباراتی را تخصیص دهد.

حجت الإسلام جباری تسریع در رفع مشکلات فعالان اقتصادی را در مقطع کنونی ضروری دانست و یادآور شد: در صورتیکه وضعیت اقتصادی و معیشت مردم حل شود کار فرهنگی نیز بسهولت انجام می پذیرد.

وی نماز جمعه را مرکز تجمع و هم افزایی بین مسئولان دانست و گفت:‌همه مسئولان با حضور در نماز جمعه می توانند ضمن ارتباط مستقیم با مردم زمینه هماهنگی و هم افزایی و اتحاد را فراهم نمایند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین