پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو روز جمعه ضمن حضور در نماز جمعه عبادی سیاسی ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت و گو کرد.

حسین گروسی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوماه مدیریت گذشته، به تشریح برنامه ها و سیاست های جدید سازمان در راستای توسعه منطقه و به تبع آن استان آذربایجان غربی پرداخت.

وی با تاکید بر تدوین طرح جامع و ریل گذاری فعالیت های سازمان با بهره گیری از نظرات و ایده های تمامی شهروندان گفت: طی جلسات متعدد با وزرای مرتبط در خصوص رفع مشکلات زیرساختی منطقه، پیگیر مسائل و مشکلات در سطح ملی هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تشریح دستاوردهای سفر اخیر مشاور رئيس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ويژه به منطقه آزاد ماکو افزود: جناب آقای عبدالملکی با جدیت پیگیر حل مشکلات فعالان اقتصادی است. بطوریکه بارها طی ارتباط تلفنی با وزرا و مسئولین در داخل جلسه دیدار با فعالان اقتصادی،  قول مساعد به پیگیری و رفع مشکلات سرمایه گذاران داد.

گروسی همچنین سفر اخیر استاندار آذربایجان غربی به شهرهای پلدشت و شوط را با برکت دانست و از رویکرد تعاملی مدیریت منطقه آزاد با دستگاه های اجرایی استانی خبرداد.

وی در پایان از حجت الاسلام والمسلمین قریشی دعوت کرد به منظور بازدید از طرح های در دست اجرای منطقه به ماکو سفر کند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین