پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

فراخوان پلمب دفاتر منطقه آزاد ماکو (نوبت اول)

به اطلاع كليه فعالين اقتصادي اعم از حقوقي و حقيقي ثبت شده در اداره ثبت شركتها و موسسات غير تجاري سازمان منطقه آزاد ماكو مي رساند با ملحوظ داشتن موارد مهم زير جهت پلمب دفاتر سال 1402 از هفتم آذر ماه 1401   به اداره ثبت شركتها و موسسات غير تجاري سازمان منطقه آزاد ماكو مراجعه نماييد.

يكي از شرايط اصلي برخورداري از معافيت مالياتي، پلمب دفاترتجاري قبل از شروع سال مالي است.

لذا كليه تجار، بازرگانان و فعالين اقتصادي و كليه اشخاصي كه قصد آغاز يا ادامه فعاليت در سال ۱۴۰۲ دارند، بايد در فرصت باقي مانده از سال ۱۴۰۱ (قبل از شروع سال مالي) براي پلمب دفاتر اقدام نمايند لذا تقاضا دارد: براي انجام تشريفات اداري پلمب دفاتر تجاري سال ۱۴۰۲ ابتدا از طريق سامانه مناطق آزاد بنشاني  my.freezones.ir  با ثبت درخواست خود و در صورتيكه اطلاعات در سامانه درج نشده باشد از طريق خود اظهاري شركتهاي قديمي اقدام به تكميل اطلاعات نمائيد.

حضور يكي از اعضاء هيئت مديره يا نماينده و يا وكيل قانوني شركت الزامي است.

معرفي نامه فرد نماينده مي بايست در سربرگ شركت تنظيم و توسط صاحبان امضاء مجاز امضاء و به مهر شركت ممهور گردد. وكالتنامه وكيل بايد در قالب سند رسمي (محضري) اعطاء شده باشد .

هزينه فروش  دفاتر در محل اداره ثبت شركت ها و با دستگاه كارتخوان قابل پرداخت است .

دفاتر موجود حاوي ۳۹ صفحه است، در صورت نياز به دفاتر با صفحات بيشتر ، قبلاً نسبت به تهيه آن از كتابفروشي هاي سطح شهر اقدام نمائيد .

با توجه به اينكه شرط برخورداري از هرگونه معافيت مالياتي درمناطق آزاد اخذ مجوز فعاليت اقتصادي، ارائه اظهارنامه در موعد مقرر و ارائه دفاتر پلمپ شده به اداره امور مالياتي مي باشد، چنانچه شركتي موفق به اخذ مجوز فعاليت اقتصادي و پلمب دفاتر در مهلت باقي مانده از سال ۱۴۰۱ نگردد ،بعنوان شركت غير فعال تلقي شده و شناسه ملي اختصاص يافته به حالت تعليق در خواهد آمد و بالطبع از مزيت معافيت مالياتي منطقه آزاد هم بهره مند نخواهند شد.

تلفنهاي تماس: 0443100 – داخلي 420 و 421 و 422

تلفن مستقيم : 04434376094

 اداره ثبت شركت ها و موسسات غير تجاري سازمان منطقه آزاد ماكو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین