پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با خانواده جانباز شهید اصغرنژاد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو همزمان با ولادت باسعادت پرستار دشت کربلا، حضرت زینب (س) و روز پرستار با مادر و همسر جانباز شهید اصغرنژاد  دیدار و ضمن ادای احترام به مقام این شهید بزرگوار از همسر ایشان تجلیل به عمل آورد.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، حسین گروسی به اتقاق امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان شوظ به منظور  قدردانی از زحمات چندین ساله همسر شهید اصغرنژاد که سال ها زندگی خود را صرف مراقبت و پرستاری از این جانباز هشت سال دفاع نمود، با حضور در منزل شهید به خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار با اذعان بر اینکه حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید نشان از اهمیت و جایگاه شهدا بین مردم و حقانیت آن است گفت:  خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.
وی افزود: در کنار ایثار شهدا، مجاهدت، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگاه داشته و تکریم آنان، باعث تعمیق این روحیه در کشور می‌شود.
لازم به ذکر است:شهید امیر اصغرنژاد از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که مدت ۲۰ سال در اثر جراحت وارده در اثر حملات رژیم بعثی با ۷۰ درصد جانبازی در بستر بیماری بود،.وی عضو نیروی هوایی بود که در منطقه صومار در سال ۱۳۶۱ از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفته و به درجه جانبازی نایل آمده بود و صبح امروز به یاران شهیدش پیوست.
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین