پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

 همایش دختران زینبی در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

با حضور جمع کثیری از دانش آموزان دختر با همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره آموزش و پرورش شهرستان ماکو همایش دختران زینبی به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب (س) در سالن آمفی تئاتر سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

در این آئین حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اصغری با بیان اهمیت حفظ عفاف و حجاب در جامعه توسط بانوان گفت: حضرت زینب(س) اسوه عفاف، حجاب، صبر و استقامت است، بزرگ بانویی كه با شهامت و شجاعت پرچم پرافتخار نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشت.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) در عین رعایت عفت و تقوا به رسالت خود نیز بطور کامل عمل نمود افزود: آن حضرت در ایجاد تاریخ اسلام نقش های زیاد و تاثیرگذاری را داشته و هدف والای سالار شهیدان را تمام و كمال اجرا كرد و باید گفت كه جریان عاشورا و شهادت امام حسین(ع) و یارانش بدون حضور حضرت زینب(س) تداوم نمی یافت.

حجت الاسلام اصغری تاکید کرد: بانوان با الگوگیری از ویژگی‌های اخلاقی حضرت زینب (س) از جمله صبر ، بردباری ، ولایت‌مداری ، حیا و پاکدامنی می‌توانند در تربیت نسلی نیکو ، ولایی و شجاع نقش مهمی ایفا کنند.

این خطیب خاطرنشان ساخت:‌ شما دختران به عنوان آینده سازان از این بانوی با کرامت درس بگیرید و با الگوگیری از ویژگی های حضرت زینب (س) عبودیت و تقوا، علم و فضیلت، شکوه مادری و تربیت فرزند، دفاع از ولایت و امامت و مقابله با طاغوت در درون خانواده و اجتماع، اثرگذار و تعالی بخش خواهید شد.

قابل ذکر است در این ائین اجرای سرود، تواشیح و برنامه های متنوع دیگر به مرحله اجرا در آمد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین