پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

6 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی در منطقه آزاد ماکو

مدیر کشاورزی سازمان منطقه آزاد ماکو نیز گفت: با سرمایه گذاری چندین شرکت بزرگ در این منطقه پیش بینی می شود  6 هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی در منطقه آزاد ماکو سرمایه گذاری می شود.

جبار طالبی افزود: خوشبختانه  سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این منطقه فعال هستند که از جمله شرکت محور طلایی که شهرک لجستیک را احداث می کند و شرکت توسعه و عمران اراضي کشاورزي (بانک زمين) که با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی در خصوص طرح های کشاورزی سرمایه گذاری می کند.

وی تصریح کرد: شرکت دشت پیمان ماکو (یک و یک) نیز با حجم سرمایه‌گذاری 580 میلیارد ریالی سرمایه گذاری در این منطقه را آغاز کرده است.

جبار طالبی افزود: شرکت کرانه نیلگون افق با حجم سرمایه گذاری4  هزار میلیارد ریال به عنوان سرمایه گذار کلان در منطقه جهت احداث گاوداری صنعتی 10 هزار راسی اقدام کرده است.

جبار طالبی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 115 هکتار  با اشتغالزایی مستقیم  300 نفر سال 97  عملیات اجرایی پروژه اش را آغاز می کند.

سرمایه گذار حوزه زراعت و باغبانی در منطقه آزاد ماکو نیز با اشاره به وسعت، شرایط آب و هوایی مناسب این منطقه گفت: با توجه به مزایا، معافیت های مالیاتی، هم مرزی با اروپا و تسهیل تجارت در این منطقه اقدام به سرمایه گذاری 18 میلیارد ریالی در حوزه زراعت و باغبانی کرده ام .

حجت حسین زاده افزود: این پروژه در مساحت 65 هکتار و با اشتغالزایی 21 نفر کردیم که بزودی اجرایی می شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
مختار سلمانی
مختار سلمانی
عکاس و خبرنگار

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین