پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

منطقه آزاد ماکو به روی آنتن صداوسیمای مرکز مهاباد می رود + فیلم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در نشستی با مدیر صدا و سیما مرکز مهاباد، بر ایجاد تعامل رسانه ای جهت معرفی منطقه آزاد ماکو، جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی استان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، در این نشست که در سالن جلسات صدا وسیما مرکز مهاباد برگزار شد زمینه همکاری طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد در این نشست با اشاره به ظرفیت های این مرکز گفت: با توجه به ظرفیتهای موجود در مرکز مهاباد و نظر به پخش ماهواره ای برنامه های این مرکز و همچنین داشتن مخاطبان ویژه درمناطق مختلف کشور و خارج از کشور، این مرکز آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت با منطقه آزاد تجاری ماکو اعلام می کند.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری ماکو هم ضمن اعلام آمادگی این منطقه برای همکاری های فرهنگی با صداوسیمای مرکزمهاباد، وجود منطقه آزاد تجاری ماکو در منطقه را زمینه مناسبی برای گسترش اقتصادی منطقه دانست.

فروزان افزود: منطقه آزاد تجاری ماکو فرصت مناسبی برای جبران بخشی ازعقب افتادگی استان در سالهای گذشته است و این منطقه هم به لحاظ صادرات و هم جذب سرمایه گذاری خارجی می تواند در اشتغالزایی منطقه نقش به سزایی داشته باشد.

منطقه آزاد ماکو با پنج هزارکیلومترمربع مساحت، 140 کيلومتر با جمهوری آذربايجان و 130 کيلومتر با ترکيه مرز مشترک دارد.


video
play-rounded-fill

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
مختار سلمانی
مختار سلمانی
عکاس و خبرنگار

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین