پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مطالعات طرح های گردشگری قره خاج، رند و گجوت انجام شد

سه طرح مطالعاتی گردشگری در ماکو با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و تعدادی از مدیران و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط بررسی شد.

در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو، ‌مدیرکل جهاد کشاورزی و نمایندگان اداره‌کل محیط‌زیست، ‌ شهرداری ماکو، ‌ شهرداری بازرگان، معاونت عمرانی و مدیریت شهرسازی و سرپرست گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو، سه طرح مطالعاتی گردشگری در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مشاوران این طرح‌ها در این جلسه با ارائه برنامه‌ها و پیشنهادات خود طرح‌ها را به شکل کامل معرفی کردند.

جلیل جباری مدیرکل میراث‌فرهنگی، ‌ صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اینکه این اداره‌کل از طرح‌های مطالعاتی در بخش گردشگری حمایت می‌کند گفت: هدف از حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

او تصریح کرد: مطمئناً طرح‌های ارائه‌شده در صورت اجرا، از میزان افراد بیکار می‌کاهد و با ایجاد اشتغال بر درآمدزایی در منطقه تأثیر مستقیم خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: باید تمام طرح‌های ارائه‌شده منطبق با اصول و قوانین مربوطه باشد و از انجام غیر اصولی پروژه‌ها اجتناب کرد تا در آینده سرمایه‌گذاران دچار مشکلات آتی نشوند.

در این جلسه سه طرح مطالعاتی گردشگری در قره‌خاچ، رِند و گجوت ماکو پیشنهاد و مقرر شد مشاوران این طرح‌ها یک نسخه از فایل طرح‌ها را برای بررسی بیشتر به حاضران جلسه ارائه کنند تا در جلسه آتی از نظرات کارشناسی دستگاه‌ها برای پیشبرد طرح‌ها استفاده شود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین