پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سپاه همیشه پشتیبان و حامی دستاوردهای انقلاب است

معاونت امور بازنشستگی سپاه استان آذربایجان غربی گفت: سرنوشت انقلاب و سپاه به هم گره خورده است و سپاه همیشه پشتیبان انقلاب و حامی دستاوردهای آن است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو ، مدیر کانون و معاونت امور بازنشستگی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در جمع پیشکسوتان و جهادگران عرصه دفاع و حفظ امنیت سپاه ماکو گفت:  این منطقه در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد امنیت پایدار و در دفاع مقدس نقش جهاد گونه‌ای ایفا کرده است.
سید رسول سید تاج الدینی در ادامه به فداکاری های سپاه ماکو در دوران جنگ اشاره کرد و گفت: سبزپوشان انقلاب اسلامی در شهر ماکو نیز در شرایط سخت به نبرد با دشمن پرداختند که در جایگاه خود بی نظیر ترین رویدادهای تاریخ این شهر بود.
وی با تاکید بر اینکه سپاه سنگر اصلی انقلاب اسلامی ایران است اظهار نمود: امنیت و آسایش مردم در سایه سپاه تقویت شده است.
معاونت امور بازنشستگی سپاه استان در ادامه در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و از خودگذشتگی گفت: سرنوشت انقلاب و سپاه به هم گره خورده است و سپاه همیشه پشتیبان انقلاب و حامی دستاوردهای آن است‌
سید تاج الدینی بر لزوم تقویت سنگربانان جدید به دستان سنگربانان عرصه جنگ تاکید نموده و اظهار کرد: امروزه دشمنان انقلاب و نظام تک ‌تک اقدامات سپاه را زیر نظر دارند و درصدد لطمه زدن به این اقدامات هستند.
وی متذکر شد: پیشکسوتان سپاهی باید با تلاشی جهادگونه در راستای انتقال فرهنگ بسیجی و سپاهی به نسل‌های بعد باشند.
وی بر زبانزد شدن اقدامات سردار سلیمانی و سپاه در کل منطقه، اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی یک تفکر است که باید این اندیشه به تفکر در همه انسانها ترویج یابد تا از دخالت دشمنان پلید به امورات کشورجلوگیری گردد.
مدیر کانون بازنشستگان استان در ادامه گفت: آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها با تفکرات، هویت و استقلال ایرانیان مشکل دارند.
وی در ادامه به توهینات اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز شاهد نفرت جهانی از اقدامات شوم و ظلم طلبانه‌ی مقامات آمریکایی و رئیس جمهور نادان آمریکا هستیم.
وی عنوان نمود: آمریکا درصدد یک قطبی کردن جهان و به سوی خود کشاندن منافع است، در حالیکه خیزش و نفرت بر علیه آمریکا در کل جهان غوغا می کند.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ در ادامه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو نیز بر انتقال فرهنگ بسیجی و جهادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل‌های آینده و پرورش انسان های جهاد گر در انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد.


سرهنگ پاسدار حسین محمدباقرلو در ادامه آگاه سازی نسل جوانان و هدایت به راه خدایی را یکی از رسالت های اصلی بازنشستگان سپاهی ابراز کرد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین