پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

توسعه منطقه آزاد ماکو در دستور کار دولت است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: توسعه منطقه آزاد ماکو در دستور کار است.

محمد مهدی شهریاری در گفت‌و‌گوی زنده خبری امنیت پایدار عاملی برای توسعه اقتصادی وتوریستی در استان برشمرد و افزود: مرزها در سراسر جهان امروزه به‌عنوان عاملی برای رشد و توسعه اقتصادی محسوب می‌شوند. اگر از مرزها به‌صورت مفید و موثر استفاده نشود تبدیل به تهدید منطقه خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر رونق مناطق آزاد در کشور به‌خصوص در استان گفت: مناطق آزاد باید باعث رشد اقتصادی تمامی استان‌ها باشند و خوشبختانه منطقه‌آزاد ماکو به‌عنوان یکی از نقاط قوت و توسعه‌ای استان است و توسعه منطقه آزاد ماکو در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: وجود منطقه ویژه سلماس هم یه مزیت است که باید برای جذب سرمایه‌گذار کار شود و تمام تلاش خود را برای رونق منطقه آزاد تجاری سلماس به‌کار خواهیم بست. موضوع منطقه ویژه سرو هم مزیت دیگر است که امیدوارم در دولت محترم مهر تایید تصویب بخورد.

استاندار آذربایجان‌غربی بر تلاش برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان تاکید و افزود: روند و پروسه سرمایه‌گذاری بسیار سخت است و باید از همه مزیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار استفاده کرد طوری‌که در حال حاضر تمامی کشورهای پیشرفته به خوبی از حوزه سرمایه‌گذار بهره می‌برند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین