پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان ماکو دوره ویژه اخلاق مدیران می بینند

ارسلان ازهاری قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو در ابتدای کلاس دوره اخلاق مدیران با اعلام این خبر گفت: بر اساس تاکید امام جمعه شهرستان و مصوبه ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر، دوره اخلاق ویژه مدیران شهرستان ماکو در سه سطح برگزار می شود که در هر سطح 5 جلسه در زمینه های مناسب و مسئولیت ها امانتند نه طعمه ، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی، حفظ روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، مراقبت از بیت المال و گناه زدایی و فساد ستیزی و تکریم و ارتقای خانواده برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در مراحل بعدی کارمندان و اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و نهایتا خانواده های مدیران این کلاس ها و دوره ها را می گذرانند.

وی اظهار داشت: جهت ارتقای الگوهای اخلاقی مدیران جهت رسیدن به اهداف تعریف شده که مهمترین آن خدت به مردم است می باشد.

وی ادامه داد: با اجرای این دوره ها، مدیران شهرستانی با متدهای آخلاقی بیشتری اشنا شده و این رفتارها را در دستگاههای اجرایی خود بسط می دهند تا مدیران و کارمندان بهتر و بیشتر به مردم خدمت رسانی نمایند.
حجت الاسلام رنجبری امام جمعه ماکو نیز گفت: برای یاد گرفتن باید تلاش کرد و اخلاق از اموراتی است که دین بسیار به آن تاکید کرده است و برای یاد گرفتن اخلاق هر قدر کوشش کنیم بجاست.
وی افزود: دین اسلام بر پایه اخلاق بنا شده است. اگر اخلاق را از مدیریت ها بگیریم با فاجعه روبروخواهیم گردید و با ارتقای الخاق در بستر مدیریت خدمت به مردم افزایش می یابد.
رنجبری علم و باور دو ملزوم تمدن بشری  دانست و گفت: اما برای جهت دادن به باورها باید علم را قالب سالمی ببخشیم تا باورها منجر به تخریب اخلاق و منش های انسانی نشود.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین