پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

کارگران طلایه داران اقتصاد منطقه آزاد ماکو هستند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو روز دوشنبه در جمع کارگران واحدهای تولیدی همزمان با روز کارگر گفت : کارگران طلایه داران اقتصاد منطقه آزاد ماکو هستند و نتیجه مهم حمایت از کالای ایرانی ایجاد امنیت شغلی و پایداری اشتغال کارگران است.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا سلیمانی، بر ضرورت حل مشکلات شهرک صنعتی منطقه با همدلی و همکاری جمعی تاکید کرد و افزود: تولید کالای باکیفیت ایرانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری نیازمند تلاش مضاعف مسئولین، مردم و  توجه بیشتر به مسائل و مشکلات کارگران است.
وی مشکلات حوزه تولید در منطقه را عدم ارائه خدمات به صنعت گران و کارآفرینان عنوان کرد و بر لزوم تشکیل کلینیک تخصصی آموزش برای کارگران و کارآفرینان و آغاز بازاریابی مدرن و تولید با کیفیت بالا و قیمت پایین تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، با بیان اینکه کیفیت کالا و کار بستگی به کارگر دارد ادامه داد:  کارگران اگر با عشق و علاقه کار کنند کیفیت کالا بیش از پیش بالا می رود.  وی پیشنهاد تشکیل کارگروه ویژه ای جهت شناسایی و حل مشکلات کارگران را ارئه داد.

 

امام جمعه ماکو نیز گفت: رهبر معظم انقلاب طی سال های اخیر، نام سال ها را بر اساس کار و تلاش کارگران انتخاب کرده اند و امسال نیز با تعیین شعار حمایت از کالای ایرانی، در اصل از کار و کارگر ایرانی حمایت کرده اند.

حجت الاسلام ایوب رنجبری افزود: برای تحقق این شعار اگر حتی یک ریال هم به حقوق کارگران اضافه کنیم، توانسته ایم از کارگران در تولید کالای خوب و قابل رقابت حمایت کنیم.

در این آئین از تعدادی از کارگران واحدهای تولیدی فعال  منطقه تجلیل شد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین