پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

اهتمام دولت به رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران منطقه آزاد ماکو

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو جلسه تصمیم گیری در مورد کاربری اراضی ملی واقع در منطقه آزاد ماکو با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک، رئیس سازمان امور اراضی کشور، مجری طرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی رودخانه های مرزی کشور و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان غربی در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه اعضا ضمن تایید سیاست های منطقه آزاد ماکو در توسعه زنجیره محصولات منتخب مزیت دار، مقرر کردند که برای تسریع در اجرای بسته های سرمایه گذاری با محوریت زنجیره محصولات مزیت دار در حوزه پایاب سدهای منطقه آزاد ماکو، کارگروه کاربری اراضی ملی در منطقه تشکیل و تسریع لازم در مورد امور سرمایه گذاران بعمل آید.

در همین راستا هفته آینده در این منطقه جلسه ای باحضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تشکیل و هماهنگی لازم برای تسریع در فرآیندها بعمل می آورند.

در پایان این جلسه معاونین وزیر جهادکشاورزی و حضار در جلسه اعلام کردند که از اجرای برنامه های منطقه آزاد ماکو در زمینه توسعه زنجیره محصولات کشاورزی و دامپروری و شیلات ،حمایت لازم را بعمل خواهند آورد.

گفتنی است در این جلسه هم‌چنین مصوب شد مشکلات پروژهای سرمایه گذاری منطقه مانند برخی هتل‌ها با وزارت جهاد کشاورزی حل و فصل شود

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین