پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در خصوص مسائل، مشکلات و افزایش ظرفیت پروازهای فرودگاه ماکو گفتگو کردند.

حسین اسفندیاری قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها گفت: توسعه فرودگاه‌های مناطق آزاد با هدف توسعه بخش گردشگری و تجارت از همان ابتدا یکی از اهداف دولت تدبیر وامید بود.
وی با تاکید بر اینکه با افزایش میزان پرواز نرخ بهره‌وری فرودگاه‌ها افزایش پیدا می کند افزود: اقتصادی کردن فرودگاه‌ها اولین گام در راستای توسعه است بطوریکه ۶۰ فرودگاه در کشور به بهره‌برداری رسیده که اقتصادی کردن آنها نخستین گام است.
وی ادامه داد: با استفاده از توان داخلی و فرصت‌های پیش آمده پس از برجام، حتی با وجود تحریم‌های موقت موفق به نوسازی تجهیزات ناوبری و ارتباطی کشور شدیم و اکنون هیچ‌فرودگاهی در کشور وجود ندارد که طرح ناوبری در آن اجرا نشده باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز با تاکید بر لزوم توسعه فرودگاه ماکو و رفع برخی موانع و مشکلات در آن گفت: این فرودگاه می تواند در توسعه منطقه و رشد اقتصادی استان نقش موثر ایفا کند.

غلامرضا سلیمانی ابراز امیدواری کرد: با افزایش پروازهای این فرودگاه و استفاده از ظرفیت های ترابری و فرودگاهی در آینده بتوان در رسیدن به اهداف تعیین شده برسیم

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین