پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

همگرایی بین اقوام،ادیان و مذاهب در توسعه اقتصادی منطقه اثر بخش است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه وجود اقوام و پیروان مذاهب در منطقه آزاد ماکو فرصتی برای پیشرفت و توسعه است افزود:  همگرایی بین اقوام،ادیان و مذاهب منطقه آزاد ماکو در توسعه اقتصادی اثر بخش است

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا سلیمانی افزود: تکلیف همه ما به ویژه شما فرهیختگان و نخبگان در تحقق سیاست های اقتصادی دولت و مبارزه با توطئه های دشمنان با هوشیاری، ترویج و تقویت اتحاد و همدلی است که در این خصوص آحاد مردم وظیفه دارند.

وی با اشاره به اینکه مرزنشین ها همیشه با کمترین توقع، امنیت کشور راتامین کرده اند تصریح کرد:  اندیشکده توسعه منطقه ای به زودی در دانشگاه های منطقه راه اندازی می شود.
سلیمانی با تاکید بر اینکه سرمایه داران منطقه باید برای سرمایه گذاری در منطقه اعلام آمادگی کنند ادامه داد: منطقه آزاد ماکو نه تنها برای خود منطقه بلکه ظرفیت رفع مشکل بیکاری استان های همجوار را هم دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه ارزش افزوده باید به تولید کننده و منطقه بازگردد ادامه داد: در اندیشکده توسعه منطقه ای، مشاغل روستایی شناسایی می شوند چرا که هر روستا یک مزیت غالب دارد که باید شناسایی شده و تقویت شود.

امام جماعت مسجد نبی اکرم (س) ماکو، ماموستا جاسمی نیز ضمن تبریک انتصاب دکتر سلیمانی در سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد ماکو،گفت: با وجود تنوع قومی در منطقه شاهد وحدت قاطبه ای هستیم.
وی تصریح کرد: همگرایی دو قوم و دو مذهب در منطقه فرصتی بسیار ممتاز برای جذب سرمایه را شکل داده است و کسانی که در طبل اختلاف می کوبند، مزدور دشمن هستند
او خواستار استمرار ارتباط هدفمند سازمان منطقه آزاد ماکو با جامعه اکراد شد.
دکتر شیردل مشاور مدیرعامل در امور اقوام و دانشگاهیان، ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل محترم، از برنامه های ایشان اعلام حمایت کرد.
وی گفت، تولیدات گوشت و لبنیات این منطقه بسیار بالا بوده است اما در سالهای اخیر این بخش دچار مشکل شده است و نیاز به حمایت دارد.
وی خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی کرد زبان در کنار ترک زبانان آماده همکاری و سرمایه گزاری در منطقه هستند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین