پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از جانباز 70 درصد عیادت کرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به اتفاق امام جمعه و فرماندار شوط با حضور در منزل امیر اصغرنژاد جانباز 70 درصد عیادت کردند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، دکتر سلیمانی در دیدار با این جانباز دوران دفاع مقدس که 13 سال است در بستر بیماری است گفت: شهدا و جانبازان آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تکریم آنها باید مورد توجه باشد.
وی با تجلیل از مقام خانواده این جانباز افزود: خدمت مادران و همسران جانبازان نیز در حکم جهاد است و اگر کوتاهی در حق ایشان کردیم عذرخواهی می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، آسایش و امنیت امروز جامعه  را مدیون ایثار و مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: همه ما و مسئولان باید به جانبازانی که در بستر هستند توجه کنیم و حداقل گرهی از مشکلات زندگی این بزرگواران باز کنیم.

امام جمعه شوط نیز در این دیدار با تجلیل از مقام و جایگاه جانبازی گفت:  شهدا، جانبازان و ایثارگران معلمان حقیقی جامعه و آموزگاران درس صبر، فداکاری و ایثار هستند.

حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی افزود: باید ایثارگری های انجام شده توسط این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بازگو و تبیین شود.

درپایان این دیدار مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو از خانواده جانباز 70 درصد امیراصغرنژاد بخاطر صبر و بردباریشان تجلیل و آرزوی شفای عاجل این رزمنده را از درگاه احدیت نمود.

*** دیدار دکتر سلیمانی با خانواده جانباز شهید حسین بابایی

دکتر سلیمانی با حضور در منزل جانباز شهید حسین بابایی که به تازگی دارفانی را وداع گفته، از مقام شامخ شهدا و خانواده های آنان تجلیل کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

وی افزود: همه ما از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم و به برکت جانفشانی شهدا و صبوری خانواده های معظم آنان ما امروز این اقتدار و عزت را در سطح دنیا داریم.

در ادامه دکتر سلیمانی به اتفاق امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان شوط  با حضور در مزار شهدای شوط ضمن نثار فاتحه با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین