پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ویژه‌ برنامه‌های سازمان منطقه آزاد ماکو در ماه مبارک رمضان اعلام شد

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ویژه ‌برنامه‌های این سازمان به مناسبت ماه مبارک رمضان در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو حسین حمزه لو با اشاره به برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بیش از 15 برنامه که بیشتر بر برگزاری مسابقات قرآنی و استفاده از توان مشارکتی کانون‌های مردمی تاکید شده در طول ماه مبارک رمضان در سطح منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.
وی گفت: در طول این ماه افطاری با فعالان مذهبی،فرهنگی،نخبگان،عشایر و… با حضور مدیرعامل سازمان (هر مراسم به تعداد 200 نفر)  همچنین  برگزاری کلاسهای قرآنی و مراسم تجلیل از مربیان ماه رمضان و جمع خوانی و پخش زنده تلویزیونی از شبکه استانی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

حمزه لو برپایی کلاسهای تخصصی صوت، لحن، تجوید و کارگاه تخصصی قرائت قرآن کریم و برگزاری جشنواره اذان زیر 18 سال را از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و افزود: برگزاری دوره تربیت مربی قرآن با حضور اساتید ملی ، اجرای فاز اول طرح هر خانه یک حافظ و حمایت و حضور در برنامه های سایر نهادها(14 و 15خرداد،
سوم خرداد، روز قدس)  را از دیگر برنامه های این معاونت بر شمرد.

وی تصریح کرد:  دیدار با اساتید پیشکسوت قرآنی منطقه، دیدار مدیرعامل سازمان و مجموعه عوامل فرهنگی با مردم در مساجد پس از افطار و برگزاری محفل انس با قرآن ویژه شبهای قدر در مساجد اهل تشیع و اهل تسنن نیز در طول این ماه مبارک اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی در ادامه از برپایی مرحله دوم سفره های ساده افطاری در مساجد منطقه، برپایی جشن روزه اولی ها با مشارکت آموزش و پروش و برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و جشنواره عکس میهمانی خدا و تجلیل از برترین عکسها خبر داد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها غیرفعالند.

تازه ترین عناوین