پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

نمایشگاه منطقه آزاد ماکو ویترین رونق اقتصادی است

مدیر نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد ماکو  گفت: مسئولان اقتصادی برای مطالعه وضعیت اگر با آمار، ارقام، جداول و گزارش های میدانی تصمیم گیری می کنند، نمایشگاه نیز می تواند به عنوان ویترین گویا ، شفاف و صادقانه از وضعیت تجاری و تخصصی هر صنعت مطرح شود.

ابراهیم جلیلیدر نشست هم اندیشی با رئیس اتاق اصناف ماکو افزود: نوع برگزاری، کیفیت، کمیت و بیان گزارش از سوی صاحبان غرفه ها در نمایشگاه ها بهترین آینه وضعیت صنایع مختلفاست و به عنوان ملاکی برای تصمیم گیری ها مد نظر قرار می گیرد.

وی افزود: امروزه نمایشگاه و بازاریابی یکی از راهکارهای ارتباط اقتصادی جوامع و استان ها و کشورهای مختلف است  و این مهم نشان دهنده جایگاه نمایشگاه می باشد.

جلیلی با اشاره به اینکه هر نمایشگاهی که برگزار می‌شود اهداف خاص خود را دنبال می‌کند افزود: هدف کلی نمایشگاه‌ها معرفی محصولات و ارائه خدمات جدید برای جذب مشتریان، شناخت و اصلاح کانال‌های توزیع و ارتباط با آن‌هاست.

وی از برگزاری نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولوزی، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۲۹ خرداد سالجاری خبرداد و گفت: این نمایشگاه به مدت 4 روز در محل نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

مدیرنمایشگاه منطقه آزاد ماکو گفت: در این نمایشگاه، انواع مواد شوینده و پاک کننده محصولات سلولزی آرایشی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، دهان، دندان و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، خط تولید، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در راستای تحقق شعار امسال برگزار و تلاش شده است شرکت ها و واحدهای تولیدی ایرانی حضور پررنگ‌تری داشته باشند، ، از علاقمندان به حضور در نمایشگاه خواست تا با مراجعه به آدرس www.makufz.org  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حیدرزاده رئیس اتاق اصناف ماکو نیز گفت: صنایع و فعالان اقتصادی باید با شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، در کوتاه‌مدت و بلندمدت، به معرفی و فروش محصولات (کالا و خدمت) اقدام کنند.

وی گفت: معرفی و شناساندن محصولات جدید تولید داخل، جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، کمک به تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید باید در دستور کار مدیران نمایشگاه قرار گیرد.

وی همچنین گفت: باید هدف برگزاری نمایشگاه ها، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغال زایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور باشد.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین