پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

لزوم همراهی روحانیت در فرهنگ سازی الگوی مصرف برای گذر از شرایط کنونی اقتصادی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه نقش علما و روحانیون را در فرهنگسازی الگوی مصرف و حمایت از کالای ایرانی در شرایط کنونی اقتصادی کشور پر اهمیت خواند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو؛ غلامرضا سلیمانی همزمان با عید سعید فطر با حضور در دفتر آیت اله قریشی با وی دیدار کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این دیدار گفت:  مراکز پژوهشی و دینی  باید در نظریه پردازی مسائل اقتصادی پیشرو باشند و جامعه را در راستای آرمان های اقتصادی اسلام و اهل بیت(ع) هدایت کنند.

وی اتحاد موجود میان مذاهب و اقوام مختلف را باعث امنیت و جذب سرمایه‌گذاران خواند و افزود: علما و روحانیون منطقه و استان در این زمینه نقش عمده را ایفا می کنند.

سلیمانی آموزه های دینی و ارزشی را چراغ راهی برای پیشرفت و توسعه ذکر کرد و افزود: با فرهنگ سازی، عزم و اراده مردمی هر هدفی قابل دستیابی است و در این مسیر همه رسانه های جمعی، مراجع و علما و دانشگاه ها و حوزه های کشور باید کمک کنند.

آیت الله قریشی نیز در این دیدار با بیان اینکه فرصت خدمت گزاری در انقلاب اسلامی را باید قدر دانست افزود: باید برای بهره مندی از فرصت ها برنامه ریزی و تدبیر داشته باشیم تا بتوانیم جمهوری اسلامی را به قدرت اول منطقه و آسیا تبدیل کنیم.

وی منطقه آزاد ماکو را محور توسعه برای استان دانست و افزود: برنامه ریزی اساسی در شرایط کنونی و خروج آمریکا از برجام در منطقه آزاد ماکو می تواند در اقتصاد استان ثمربخش باشد.

امام جمعه ارومیه اظهار داشت: باید با تمام قوا نسبت به حل مشکلات اقتصادی، تولید و سرمایه گذاران اقدام کنید و قطعا سختی این راه بر هیچ کس پوشیده نیست.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین