پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بروکراسی های اداری، روند احداث مغازه های صنعتگران را مختل کرده است

رئیس اتاق اصناف ماکو گفت: سال گذشته در همین روز، عملیات اجرایی مغازه های صنعتگران ماکو با 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری مشترک اصناف و بخش خصوصی آغاز شد ولی متاسفانه به دلیل پاره ای از مشکلات و بروکراسی های اداری در اخذ مجوز باعث تاخیر در بهره برداری از این طرح شده است.

نعمت حیدرزاده همزمان با روز اصناف در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو گفت: در این طرح که با هدف ساماندهی صنوف مزاحم بصورت مشارکتی در زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع اجرا می شود در مرحله اول 110 مکانیکی در این محل مستقر شده و اماکن این صنوف از داخل شهر ماکو جمع آوری می شود.

وی با توجه به برخی مشکلات بروکراسی در نظام مهندسی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: خوشبختانه مدیرعامل جدید سازمان پیگیر رفع این مشکلات است و امروز با برگزاری جلسه ای نسبت به رفع آن اقدام می شود.

حیدرزاده ادامه داد همچنین در شهرک صنعتی ماکو 30 واحد صنفی نمایشگاهی توسط مجتمع بنگاه داران با هدف کاهش بار ترافیکی و ساماندهی این صنف  احداث می شود.

رئیس اتاق اصناف با اشاره به اینکه اصناف به عنوان بزرگترین نهاد غیردولتی متولی بخش خصوصی در کشور، نقشی تعیین‌کننده ای در حمایت از کالای ایرانی بر عهده دارند افزود: از این رو باید جایگاه واقعی اصناف را شناخت و ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی کشور را ارج نهاد و در این زمینه از مسئولین محترم انتظار مساعدت داریم.

وی تصریح کرد: اصناف منطقه آزاد ماکو در زیربخش‌ های تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی در ارتباط با تولید و توزیع کالا و خدمات فعالیت دارند به گونه ای که بخشی از تولید ناخالص ملی و اشتغال مولد توسط آنها به وجود می آید. از این رو اصناف نقش بسیار مهمی در اتصال حلقه بخش‌ های تولیدی به مصرف کنندگان مختلف دارند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین