پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

مدرسه کارآفرین در منطقه آزاد ماکو آغاز به کار کرد

رئیس اندیشکده توسعه منطقه ای ماکو گفت: با آغاز فعالیت اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو،  «برنامه مدرسه کارآفرین» با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی در مدارس و تربیت نسل‌های کارآفرین که مطالبه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یک ضرورت ملی است، فعالیت خود را در منطقه آزاد ماکو آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، علی ملکی افزود: برای همفکری و تصمیم‌گیری در مورد طرح‌ها و فعالیت‌های «برنامه مدرسه کارآفرین» در منطقه آزاد ماکو یک شورای مشورتی با حضور مسئولین آموزش و پروش، سازمان منطقه آزاد و اندیشکده برگزار شد.

روح ا… حمیدی مطلق ، مشاور رئیس اندیشکده توسعه منطقه آزاد  نیز در خصوص تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر ترویج و توسعه کارآفرینی در مدارس گفت:  مدرسه کارآفرینی یک الگوی ملی و بین‌المللی است و طرح‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی برای آن در واقع حرکت در مسیر تحقق کارآفرینی، رفع معضلات اشتغال و توسعه اقتصادی در منطقه آزاد ماکو است.

طبیب زاده، مدیر برنامه مدرسه کارآفرین نیز گفت:  ترویج و توسعه کارآفرینی در مدارس، توان‌افزایی معلم‌های مدارس از جمله رویکرد های این مدرسه است.

وی افزود: این مدرسه فعالیت خود را در سال اول با حدود 40 معلم در سطح شهرستان‌های منطقه آزاد آغاز می کند.

طبیب زاده گفت: خدمات متنوعی در قالب دوره‌های آموزش مجازی، کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری در منطقه، تسهیلگری و مربیگری توسعه نوآوری‌های آموزشی – تربیتی بومی، خدمات شتابدهی و پشتیبانی از برگزاری رویدادهایی در سطوح مختلف به معلم‌های منتخب ارائه خواهد شد.

گزارش‌های تکمیلی در مورد «برنامه مدرسه کارآفرین» و فعالیت‌های آن را در آینده دنبال کنید.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین