پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تسهیل سرمایه‌گذاری ترکیه در منطقه آزاد ماکو

رئیس سازمان توسعه شرق ترکیه به همراه هیاتی از تجار و بازرگانان مناطق آناتولی و وان با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه ماکو دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو، در این دیدار علیرضا نصیری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه ماکو با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد ماکو و فرصت سرمایه گذاری در این منطقه گفت: منطقه آزاد ماکو از لحاظ موقعیت جغرافیایی و لجستیکی نزدیک ترین منطقه آزاد به کشور ترکیه است و فرصتی بی بدیل برای سرمایه گذارن ترک مخصوصاً استان های شرقی و همجوار با مرز ایران ایجاد شده است.

وی  با بیان اینکه علاوه بر ظرفیت های ویژه لجستیکی و سخت افزاری، منطقه آزاد ماکو داری پتانسیل های بسیار زیاد و بالقوه منابع انسانی و نیروی کار زبده و تحصیل کرده است افزود: این خود برای شرکت های بزرگ و کارخانه های صنعتی ترکیه فرصتی مغتنم محسوب می شود تا از توان نیروها و مهندسین بومی و جوان منطقه به نحو احسن بهره ببرند.

در این دیدار “چاکای” سرمایه گذار ترک با بیان اهداف سفر خود به ایران و حضور در منطقه آزاد ماکو از استقبال شرکت ها و کارخانه های ترکیه برای حضور و سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

وی شرایط و موقعیت بسیار مناسب منطقه آزاد فرصت مناسبی برای تجار و بازرگانان ترک عنوان کرد و ضمن تاکید بر همکاری های دو جانبه در زمینه های مختلف اقتصادی و تجاری میان دو کشور اعلام کرد و گفت: همه فعالان اقتصادی و مردم ترکیه در شرایط تحریم ها در کنار مردم کشور دوست و همسایه خود خواهند بود و ما از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای تسهیل سرمایه گذاری در ماکو بهره خواهیم برد.
مدیرعامل شرکت توسعه شرق ترکیه همچنین با دعوت از مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و مدیران منطقه آزاد ماکو جهت بازدید از استان آناتولی و وان ترکیه خواستار عملیاتی شدن برنامه های مشترک فی مابین شد.

در پایان این دیدار مدیرعامل شرکت توسعه شرق ترکیه و هیات همراه به بازدید از شهرک صنعتی ماکو و بازارچه مرزی و امید پرداختند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین