پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

از ظرفیت بانوان در مسیر توسعه منطقه آزاد ماکو استفاده می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:  از ظرفیت بانوان در تمامی حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و در مسیر توسعه همه جانبه این منطقه استفاده می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا سلیمانی در جلسه منتخبین بانوان ماکو افزود: خوشبختانه نظارم جمهوری اسلامی  شرایط حضور بانوان در همه عرصه ها را فراهم کرده و امروز دولت بخش بزرگی از مرکزهای آموزشی، پژوهشی و علمی را در اختیار بانوان قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه جامعه ایرانی جامعه پراسترس است تصریح کرد: فشارهای اقتصادی جامعه را پرخاشگر بوجود آورده است و بانوان بار سنگین تلطیف محیط خانواده و جامعه را بر عهده دارند.

سلیمانی اظهار کرد: بانوان به عنوان یک ظرفیت واقعی و تاثیرگذار در جامعه مورد توجه ما مسئولین هستند و تمام تلاش سازمان منطقه آزاد ماکو این است که این مهم را از جنبه شعار خارج و به جنبه عملی برساند.
وی با بیان اینکه نقش زنان در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نقش مهمی است افزود: با فراخوان شناسایی دانش آموختگان منطقه از ظرفیت های بانوان خلاق و فرهیخته استفاده می شود چرا که  ذهن بانوان در تمامی مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارای خلاقیت است و با توانمندسازی خانواده می توان در جهت توسعه مشاغل کوچک و متوسط گام های موثری برداشت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین