پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

توسعه ورزش منطقه آزاد ماکو با هم افزایی مجلس و دستگاه ها

مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان گفت:در دیدار با رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش منطقه آزاد ماکو مورد بررسی قرار گرفت.

حسین ولی زاده از عقد تفاهم‌نامه همکاری با جمهوری خود مختار نخجوان و استان آغری ترکیه در آینده نزدیک خبرداد و گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو به دنبال توسعه صنعت ورزش در منطقه است و از این رو بسته های سرمایه گذاری ورزش را در دست تهیه بوده و در آینده نزدیک در اختیار علاقمندان به سرمایه‌گذاری در امر ورزش قرار می گیرد.
ولیزاده با ارائه گزارشی از فعالیت های ورزش منطقه اظهار داشت: افزایش سرانه فضایی ورزش منطقه، برگزاری رویدادهایی ملی و بین المللی در تابستان ۹۷ و طرح های استعداد یابی در رشته های مختلف ورزش منطقه از جمله اقدامات حوزه ورزش است.
بت کلیا دبیر فراکسیون ورزش  نیز گفت: در راستای توسعه ورزش منطقه آزاد ماکو فراکسیون ورزش و مجمع نمایندگان استان آماده همکاری با سازمان منطقه آزاد ماکو است.
چمن قلی مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به اینکه فعالیت های خوبی در حوزه ورزش در منطقه انجام گرفته است گفت: بایستی با تعامل و همکاری ظرفیت و پتانسیل ورزش منطقه آزاد ماکو را ارتقا داد.
در پایان مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان در راستای توسعه ورزش منطقه از فراکسیون ورزش مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت حضور در منطقه دعوت کرد و مورد استقبال اعضای حاضر قرار گرفت.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین