پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

ماکو ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری در صنعت مبلمان ودکوراسیون دارد

دبیرکل شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته در دیدار به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو با دارا بودن ظرفیت های لجستیکی و زیرساخت، برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت مبلمان و دکوراسیون مناسب است.

مظفر علیخانی»افزود: با توجه به شناختی که از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو داریم می توان با تکیه بر دانش دکتر سلیمانی صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته را در این منطقه احیا کنیم.

وی اضافه کرد: موقعیت ممتاز منطقه آزاد ماکو و همسایگی با سه کشور، بازار چند میلیون نفری را پیش رو قرار داده است و پیوندهای منطقه ای و قاره ای می تواند زمینه حضور در بازار این کشورها را فراهم سازد.

علیخانی با اشاره به حمایت سازمان منطقه آزاد ماکو از سرمایه گذاران اظهار داشت: حمایت های این سازمان از واحدهای تولیدی موجب حرکت موثر در بخش مبلمان و دکوراسیون می شود، اما پشتیبانی زیادی لازم است تا بتوان قابلیت ها و توانمندی این بخش را افزون بر داخل به خارج از کشور منتقل ساخت.

وی با اشاره به اینکه صنایع کوچک با کمک به رشد روحیه کارآفرینی و ایفای نقش، عامل تغییر در اقتصاد امروز، به رشد و توسعه اقتصادی کمک می کنند ادامه داد: صنایع کوچک در سال های اخیر سهم قابل ملاحظه ای در ایجاد شغل های جدید داشته اند و صنعت مبلمان و دکوراسیون و صنایع وابسته در رشد اقتصادی و حل بحران بیکاری،‌ اثرات قابل توجهی دارند.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین