پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

طرح توسعه زنجیره های کسب و کار خرد و خانگی منطقه آزاد ماکو اجرا می شود

مدیراندیشکده توسعه ای منطقه آزاد ماکو گفت: طرح توسعه خوشه ها و زنجیره های کسب و کارخرد و خانگی توسط اندیشکده توسعه ای منطقه آزاد ماکو اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، علی ملکی گفت: اجرا و پیاده سازی طرح توسعه زنجیره ها با برگزاری کارگاه آموزشی در هفته دوم شهریور در حوزه های فرش و دست بافت ها، محصولات باغی و گیاهان دارویی و محصولات دامی اجرا می شود.

وی با اشاره به انتخاب 20 نفر برای حضور در دوره های آموزشی این طرح افزود:از این بین  6 نفر برتر برای عقد قرارداد همکاری با سازمان در راستای تدوین سندتوسعه و پیاده سازی طرح توسعه زنجیره ها انتخاب می شوند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه درخصوص شرایط ثبت نام نیز گفت: داشتن مدرک تحصیلی در رشته های صنایع، مدیریت، کسب و کار، اقتصاد و توسعه همچنین تجربه کاری در سه زنجیره (فرش و دستباف ها، محصولات دامی، باغی، گیاهی و دارویی) از جمله شرایط ثبت نام است.

ملکی تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس makufz.ir/register ‎ و انتخاب دوره طرح توسعه زنجیره های کسب و کار خرد و خانگی در این طرح شرکت کنند.

شایان ذکر است: پیرو تماس های مکرر علاقمندان به شرکت در طرح توسعه زنجیره های کسب و کار اندیشکده توسعه منطقه آزاد ماکو, جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایند.
0443100
داخلی 177
و یا آدرس ایمیل زیر:
Tamam.thinktank@gmail.com

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین