پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

هشت طرح تولیدی باسرمایه گذاری ۳۱۰میلیارد ریال در ماکو به بهره برداری رسید

هشت طرح بزرگ تولیدی با سرمایه گذاری 310 میلیارد ریال و اشتغالزایی 160 نفر در شهرستان ماکو به بهره برداری رسید.
به گزارش ایسنا  این طرحها امروز با حضور فرماندار ماکو ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ، امام جمعه و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی افتتاح و به بهره برداری رسید .
واحد تولیدی خمیر بازی ، اتصالات رادیاتورهای پنلی ، موم موبر بهداشتی ، لباس راحتی ، جارو برقی و فر رو میزی ، لوله های پلی اتیلن آب چکاندار، پکیج گرمایشی گازی و سنگ مرمریت از جمله این طرحها بودند که امروز همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسیدند .
برای اجرای این طرحها در شهرکهای صنعتی شماره یک و دو ماکو حدود 310 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده بود که با بهره برداری از آنها برای 160 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد شد .
همچنین سه طرح عمرانی شامل لکه گیری و آسفالت راه روستایی سنگر ، آسفالت معابر روستای کشمش تپه و 90 واحد مسکن روستایی در بخش مرکزی ماکو افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و جمال کوهی بخشدار مرکزی ماکو در آئین افتتاح این طرح ها گفت : از ابتدای روی کارآمدن دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی و ارتقاء شاخص های پایدار در مناطق روستایی صورت گرفته است که اجرای طرحهای هادی ، بهسازی و آسفالت راههای روستایی ، آبرسانی و مقاوم سازی واحد های مسکونی از جمله آنها می باشد .
وی با بیان اینکه شهرستان ماکو در جذب تسهیلات مقاوم سازی واحد های مسکونی رتبه نخست استانی را به خود اختصاص داده است افزود : امید است این روند با همکاری و تعامل مردم و مسئولین دستگاههای متولی ادامه داشته باشد، تا در همه ی روستاها سرپناه امن برای خانواده ها داشته باشیم .
بخشدار مرکزی خاطر نشان کرد : برای اجرای طرح لکه گیری و آسفالت راه روستایی سنگر2 میلیارد و 500 میلیون ریال ، بمنظور آسفالت معابر روستای کشمش تپه 10 میلیارد و 384 میلیون ریال و برای احداث 90 واحد مسکن روستایی حدود 18 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین