پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

بخش توسعه بیمارستان چالدران با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

بخش توسعه بیمارستان شهید بهشتی چالدران و مرکز جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان امروز /شنبه/ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار آذربایجان غربی و مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در آیین افتتاح این طرح گفت: بخش توسعه بیمارستان شهید بهشتی چالدران در 2 هزار و 200 متر مربع مساحت با 75 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد و به مردم این منطقه محروم خدمت رسانی خواهد کرد.
جواد آقازاده افزود: این بخش با 39 تخت جدید، آماده ارائه خدمات به مردم چالدران است.
وی بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی چالدران نیز در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 متر مربع آماده ارائه خدمات به مردم شده است.
وی ادامه داد: این مرکز با همت دانشگاه علوم پزشکی و مسوولان محلی با 25 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده و 31 هزار نفر از جمعیت منطقه از آن بهره مند می شوند.
به گزارش ایرنا، صبح امروز نیز سه طرح بهداشتی درمانی در شهرستان شوط در شمال آذربایجان غربی با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسیده بود.
وزیر بهداشت تا روز دوشنبه برای بررسی وضعیت حوزه زیرمجموعه این وزارتخانه و افتتاح طرح در شمال، مرکز و جنوب استان، میهمان مسوولان آذربایجان غربی است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین