پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

تسهیل فرآیند کسب و کار با ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از راه اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در راستای تسهیل فرآیند کسب و کار و جذب سرمایه گذاران پنجره واحد سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا سلیمانی در نشستی با حضور مسئولین و مدیران استانی و منطقه هدف از راه اندازی این پنجره را بهبود روند جذب و هدایت صحیح سرمایه گذاران در مسیر اهداف و چشم اندازهای پیش روی این سازمان اعلام کرد و افزود: در پنجره واحد سرمایه گذاری پیگیری درخواست ها توسط متقاضی به صورت الکترونیکی امکان پذیر است و سازمان سرمایه گذاری نیز از وضعیت درخواست ها و استعلام های مربوطه، دسترسی خواهد داشت. 

وی ادامه داد: همچنین در این سامانه گردش استعلام های کلیه دستگاه های مرتبط با فرآیند صدور مجوز سرمایه گذاری  به صورت الکترونیکی امکان پذیر می شود.

سلیمانی شرایط سرمایه گذاری و ارتباط مستمر سرمایه گذاران با کارشناسان مرتبط را به عنوان رویکرد جدید در تکمیل فرآیند سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: پنجره واحد سرمایه گذاری در توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار ، اطلاع رسانی مناسب به سرمایه گذاران داخلی و خارجی،  بررسی رفع موانع و تسهیل امر سرمایه گذاری طراحی شده و امور اجرایی مربوط به سرمایه گذاران بطور مستمر تا حصول نتیجه  تاثیر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: موضوع طراحی سیستم و تهیه نرم افزار مربوطه در زمان حاضر در دست اقدام است و گام مهم بعدی سازمان منطقه آزاد ماکو در مکانیزاسیون کردن تمام فرآیندها و رویه های خدمات سرمایه گذاری است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین