پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

عاشورا تجلی عشق و دلدادگی به معبود است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی ضمن تسلیت فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی، عاشورا را تجلی گاه معرفت، عشق، مکارم اخلاقی و دلدادگی به معبود دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو؛ متن کامل پیام دکتر غلامرضا سلیمانی به شرح ذیل است:
عاشورا یادآور بزرگ ترین حماسه آزادگی، ظلم ستیزی و عدالتخواهی و تجلی گاه معرفت، عشق، مکارم اخلاقی و دلدادگی به معبود است. حماسه عاشورا یک رویداد ساده در بستر تاریخ نیست، بلکه برای تمام انسان های آزاده دانشگاهی است که ذلت‌ گریزی، ستم‌ ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اخلاقی را در تاثیرگذار ترین شکل ممکن تدریس می کند. برای دشمنان دین نیز صحنه عبرتی است که آنان را به رهایی از اسارت و بندگی نفس فرا می خواند.

اینجانب در آستانه ی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی ، این مناسبت بزرگ و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری و مردم عزیز منطقه تسلیت عرض کرده و امید است با عنایت آن امام همام ، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم.

امید است تا در مجال ارزشمند محرم امسال نوجوانان و جوانان منطقه آزاد ماکو بتوانند با تفکر در انگیزه نهضت عاشورا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مسیر سعادت و کمال گام برداشته و نمونه شایسته ای از شاگردان مکتب عاشورا باشند.
از خداوند منّان می خواهم دل‏های‏مان را به نور قرآن و ایمان روشن فرماید و ما در راه انجام  مسئولیت های اجتماعی خود و خدمت به مردم عزیز موفق بدارد.

غلامرضا سلیمانی – رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین