پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

توزیع سه هزار بسته مهرتحصیلی بین دانش آموزان نیازمند ماکو، شوط، پلدشت و چالدران

قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سه هزار بسته با عنوان ‘مهر تحصیلی’ شامل کیف و نوشت افزار توسط سازمان منطقه آزاد ماکو بین دانش آموزان نیازمند شهرستان های ماکو، شوط ، پلدشت و چالدران توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در مراسمی که شامگاه دوشنبه در سالن آمفی تئاتر سازمان منطقه آزاد برگزار شد، علیرضا نصیری ضمن تسلیت ایام محرم ، توجه به آموزش و پرورش و دانش آموزان را بستر توسعه همه جانبه دانست و بر تقویت و حمایت از این دستگاه مهم و تاثیرگذار متولی آموزش در کشور تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اصلی ترین کارکرد آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی است گفت: توسعه منطقه منوط به توسعه منابع انسانی است و توسعه ای اتفاق نمی افتد مگر با توسعه مدارس و آموزش وپرورش.

نصیری با اشاره به اینکه ارزش بسته های توزیعی سه میلیارد ریال است افزود: 18 درصد از دانش آموزان نیازمند شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران  از این بسته های حمایتی که شامل نوشت افزار و دیگر لوازم مورد نیاز تحصیل است بهرمند می شوند.

امام جمعه ماکو نیز در این مراسم با تشکر از اقدام سازمان منطقه آزاد ماکو در کمک به هزار دانش آموز بی بضاعت،  دستگیری از فقرا و نیازمندان جامعه به ویژه دانش آموزان را اقدامی خداپسندانه دانست و گفت:دستگیری از نیازمندان بخصوص دانش آموزان بی بضاعت باید بیش از پیش در جامعه ترویج یابد و کمک به دانش آموزان در ماه مهر در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام ایوب رنجبری با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزان و نسل جوان در سایه مکتب اسلام افزود: کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت برای رفتن به مدارس و دانشگاه‌ها امری لازم است زیرا این قشر امید فردای جامعه هستند و باید قدردان این سرمایه بوده و به خوبی آنها را تربیت کنیم.

وی افزود: پدران و مادران همانگونه که فرزندانشان را در برابر بیماری‌های جسمانی مواظبت می‌کنند، باید از نظر بیماری‌های روحی نیزدانش آموزان را ایمن سازند و درکنار فرزندان خود دانش اموزان بی بضاعت را یاری دهند.

شایان ذکر است برگزاری کلاس های مدرسه کارآفرین، اجرای مدارس مروج سلامت،  خرید تجهیزات خانه معلم، ایجاد مدرسه بین المللی در سه شهرستان ماکو، شوط و پلدشت، ایجاد هنرستان های فنی در سه شهرستان که در ماکو هنر و در شوط و پلدشت گردشگری و کشاورزی

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین