پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دو انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد ماکو

طی حکمی از سوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، احمد غریوی به عنوان مدیرکار و خدمات اشتغال  و همچنین از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، آرش یوسف زاده به سمت مدیر تسهیل تولید صنایع و معادن این منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، در حکم انوشیروان محسنی بندپی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: به استناد تبصره یک ماده 5 مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تامین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و بنابه پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به موجب این ابلاغ احمدی غریوی به عنوان مدیر واحد کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب می شود.

وی ابراز امیدواری کرده است: با اتکال به خدای متعال با استفاده از تدبیر، درایت و شایستگی خود و بهره گیری از همکاری ها و امکانات موجود و بالقوه در انجام وظایف محوله اعم از رشد و توسعه منطقه ای، رشد اقتصادی استان و جذب سرمایه های داخلی و خارجی موفق و موید باشید.

همچنین در حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو آمده است: نظر به مراتب و سوابق علمی و تجربی آقای آرش یوسف زاده، وی به سمت سرپرست مدیریت تسهیل تولید صنایع و معادن منصوب می شود.

غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرده است: انتظار می رود با سرلوحه قرار دادن اخلاص، معنویت ، رضایت ارباب رجوع و استفاده از تمامی ظرفیت ها ضمن رعایت اصول قانون مداری و اعتدال با محور قرار دادن سرفصل شرح وظایف از جمله ایجاد فضای مناسب تولید و ارتقاء صادرات، رفع موانع تولید و انتقال تکنولوژی، تسهیل فرایندهای حوزه صنعت و معدن، فعال سازی واحدهای صنعتی و معدنی راکد، توسعه صنایع خرد و کوچک و کسب و کارهای خانگی و ایفای وظایف محوله اقدام کنید.

همچنین از زحمات جعفر آقانژاد مدیر سابق کار  وخدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ماکو تجلیل شد.

 

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین