پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

آرامش و امنیت عمومی منطقه مرهون تلاش های نیروی انتظامی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آرامش و امنیت عمومی منطقه آزاد ماکو را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی دانست و از تلاش های پرسنل آن تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است:

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردانی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت کرده و تبدیل به نماد اقتدار و صلابت و جوهره اصیل و وجودی امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند. نیروی انتظامی مامنی پایدار برای شهروندان و سدی محکم برای مقابله با مخلان نظم و امنیت است و در کنار سایر نیروهای مسلح، در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش موثری دارد.

بی تردید ارتقا، و امنیت عمومی منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد جهان،  حاصل تلاش‌های بی‌دریغ و رشادت‌های خالصانه جان برکفان نیروی انتظامی است که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده از امنیت این نظام مقدس حراست و محافظت کرده و اخلاق، دینداری و قانونگرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و با بكارگيري توان و ظرفيت‌هاي منطقه و فراهم شدن زمينه فعاليت هاي اقتصادي و حضور روز افزون سرمایه گذاران و گردشگران را فراهم آوردند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفـته نیروی انتظامی را به سبزپوشان تامین امنیت و آن سربازان همیشه بیدار در منطقه آزاد ماکو تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقيت روز افزون و سرافرازي و سعادت آنها را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

غلامرضا سلیمانی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین