پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

سیاست ایرنا تقویت پیوند مدیریت با افکار عمومی است

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نقدپذیری یکی از امتیازات دولت تدبیر و امید است، گفت: سیاست ایرنا در این حوزه، تقویت پیوند مدیریت با افکار عمومی است.

دکتر سیدضیاء هاشمی روز چهارشنبه در دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه نباید به صورت سنتی تنها گزارش توفیق های دولت توسط رسانه ها به ویژه ایرنا منتشر شود، اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی تلاش می کند پلی قابل اعتماد بین افکار عمومی و مسئولان باشد.
وی ادامه داد: باید به ابهام ها و پرسش های مردم در خصوص مسائل مختلف از سوی مسئولان پاسخ داده شود و در این بین ایرنا به عنوان رسانه قابل اعتماد نظام، این وظیفه خطیر را بر عهده دارد.
به گفته هاشمی، ظرفیت های برندینگ و مستندسازی در ایرنا فراهم شده و تلاش می شود با انتشار این تولیدات، نگرش مثبت، عادلانه و به دور از جانبداری در خصوص موضوعات مختلف در جامعه تسری یابد.
مدیرعامل ایرنا با استقبال از طرح تاسیس دفتر این خبرگزاری در منطقه آزاد ماکو، تصریح کرد: فرایند اخذ مجوز برای تاسیس دفتر ایرنا در ماکو در حال انجام است و امیدواریم این امر برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر و معرفی ظرفیت های این منطقه از کشور زودتر محقق شود.

* برند ایرنا غیرقابل انکار است
غلامرضا سلیمانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو نیز دراین دیدار با تاکید بر سابقه و قابل اتکا بودن خبرگزاری جمهوری اسلامی، گفت: برند ایرنا غیرقابل انکار است.
وی با اشاره به ظرفیت های منطقه آزاد ماکو، اظهار داشت: این منطقه 500 هزار هکتار وسعت دارد و تنها راه ترانزیت زمینی و انتقال انرژی ایران به قاره اروپا است.
سلیمانی به ظرفیت های تجاری بین ایران و ترکیه اشاره و تصریح کرد: 90 درصد هدفگذاری تجارت 30 میلیارد دلاری دو کشور از طریق این منطقه محقق می شود.
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو، این منطقه را بهترین و اقتصادی ترین مسیر برای صادرات محصولات چینی و هندی به قاره اروپا عنوان کرد.
سلیمانی با بیان اینکه ماکو جوانترین منطقه آزاد کشور است، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک و فرصت های اقتصادی فراوان این منطقه، توسعه و معرفی آن بدون اطلاع رسانی از منابع رسمی و مورد اعتماد خبری همچون خبرگزاری ایرنا امکان پذیر نیست.
به گزارش ایرنا رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین از بخش های مختلف سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از جمله اتاق خبر دیدن و با خبرنگاران گروه های تخصصی گفت وگو کرد.
منطقه آزاد تجاری – صنعتی ماکو در استان آذربایجان غربی واقع شده است.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین