پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

|

Search
Close this search box.

پایگاه خبری سازمان منطقه آزاد ماکو

Search
Close this search box.

دانش آموزان و دانشجویان با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، راه امام و شهدا را ادامه دهند

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی به مناسبت روز 13 آبان از دانش آموزان و دانشجویان خواست تا با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان؛ راه امام و شهدا را ادامه دهند

در متن این پیام آمده است:

سیزدهم آبان یاد آور جنبشی برخاسته از دانش و بصیرت در جریان نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است.
تبعید حضرت امام خمینی(ره) در روز 13 آبان 1343 به دلیل روشنگری حکیمانه ایشان در مدرسه فیضیه با الهام از دانش ایمانی و فقه ربانی نشانه پیروزی مطلق منطق برخاسته از بینش الهی بر منطق متکی بر زور و خودکامگی بود.
کشتار دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان سال 57 و در نهایت مهر بطلانی که دانشجویان خط امام با تسخیر سفارت آمریکا بر دخالت و دست اندازی‌های استکبار جهانی در میهن اسلامی‌مان زدند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی “سیزده آبان روز بسیار مهمی است، به یک معنا روز دانش‏ آموز است، به یک معنا روز دانشجوست، به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است”.
لذا تکلیفی که بر دوش اصحاب علم و دانش و دانشگاهیان و دانش آموزان ایران اسلامی بخصوص دانش اندوزان و فرهیختگان منطقه آزاد ماکو قرار دارد این است که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.
اینجانب این روز بزرگ را گرامی داشته و از همه دانش آموزان ، دانشجویان و اساتید منطقه توقع دارم که با تلاش بیشتر در راه علم اندوزی و دانش افزایی پرچم استبداد و استکبار ستیزی را بر افراشته نگاه دارند و همچنین وظیفه خود می دانم که روز دانش آموز را به همه دانش آموزان ایرانی به خصوص دانش آموزان کوشای منطقه آزاد ماکو صمیمانه تبریک گفته و سعادت و توفیقشان در راه اعتلای نام ایران اسلامی را از خداوند منان خواهان باشم.

پست الکترونیکی
واتساپ
چاپ
سید ذبیح الله امامزاده
سید ذبیح الله امامزاده
کارشناس خبر و رسانه

آخرین اخبار

اخبار مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه ترین عناوین